BREZCARINSKO – Naročila so brez carine in bodo dostavljena neposredno na vaš prag!
Natural Lashes

Storitev za stranke

Ta razdelek za podporo smo ustvarili, da vam pomagamo dobiti takojšnje odgovore na najpogostejša vprašanja, ki smo jih prejeli v preteklih letih.

Zakaj ne morem poslati naročila?

Če naročila ne morete poslati, preverite spodaj navedene situacije. Morda vam bo katera od razlag pomagala.

Preverite, ali ste v nakupovalni košarici izbrali načine dostave in plačila.

V nakupovalni košarici imate nad izdelki majhen obrazec, kjer morate preveriti, kam želite, da vam dostavimo vaše izdelke, kako želite prejeti naročilo in kako želite izdelke plačati. V primeru, da ste pozabili označiti katero od možnosti, potrebnih za dokončanje naročila, boste imeli v tem obrazcu rdeč pas in puščico, ki vam bo pokazala, kje niste ničesar označili.

Preverite, ali so vsi izdelki v nakupovalni košarici na zalogi.

Izdelki, ki so na omejeni zalogi, so lahko razprodani, preden pošljete svoje naročilo. Če katerega od izdelkov, ki ste jih dodali v košarico, sploh ni več na voljo ali nimamo več želene količine na zalogi, vas bo naša spletna stran opozorila z oznako izdelka z rumenim pasom in vam omogočila samodejno prilagajanje količine. na voljo na zalogi ali odstranite izdelek iz nakupovalne košarice, da lahko zaključite naročilo.

Izbrali ste več daril, kot je dovoljeno glede na vrednost vašega naročila.

Do te situacije pride, ko dodate več izdelkov v nakupovalno košarico, izberete darila, ki jih lahko prejmete, nato pa si premislite o nekaterih izdelkih in jih odstranite iz košarice. Če je število daril, ki ste jih izbrali, preveliko, vas naša spletna stran opozori tako, da darila označi z rumenim trakom in vam omogoči, da odvečna darila izbrišete iz nakupovalne košarice, da lahko zaključite naročilo.

Preverite, ali je za vaše naročilo na voljo plačilo po povzetju.

Če za vaše naročilo ni na voljo plačilo po povzetju, vas bo naša spletna stran opozorila s sporočilom, označenim z rdečim trakom. Za možnost oddaje naročila morate spremeniti način plačila in izbrati plačilo s kartico.

Morda vas bo zanimalo tudi:

•  Ali se moram za naročilo registrirati?
•  Kako oddam naročilo?
•  Ali lahko plačam z gotovino ob dostavi?
•  Ponovno želim videti seznam vprašanj