BREZCARINSKO – Naročila so brez carine in bodo dostavljena neposredno na vaš prag!
Natural Lashes

Storitev za stranke

Ta razdelek za podporo smo ustvarili, da vam pomagamo dobiti takojšnje odgovore na najpogostejša vprašanja, ki smo jih prejeli v preteklih letih.

Kako oddam naročilo?

Oddaja naročila na Natural Lashes se začne z dodajanjem izdelkov v nakupovalni voziček. Poleg vsakega izdelka je gumb "V košarico". Ko najdete izdelek, ki vam je všeč, kliknite ta gumb, da ga dodate v nakupovalni voziček.

Ko dodate prvi izdelek v nakupovalno košarico, se na zaslonu pojavi rdeč trak z napisom "V nakupovalni košarici imate X izdelkov". Ko dodate izdelke v košarico, se bo rdeča vrstica posodabljala, da boste obveščeni o številu izdelkov, ki ste jih dodali v košarico.

Ko končate z dodajanjem vseh izdelkov v nakupovalno košarico, kliknite na to rdečo vrstico, da odprete košarico. V nakupovalni košarici lahko pregledate seznam izdelkov, posodobite količine ali zavržete enega ali več izdelkov, če ste si o njih premislili.

Če želite dodati druge izdelke, jih lahko pobrskate po spletnem mestu ali pritisnete gumb "Nadaljuj z nakupovanjem". Izdelki, ki ste jih že dodali, vas bodo še vedno čakali v nakupovalni košarici. Košarica poteče v 24 urah po dodajanju prvega izdelka, tako da imate dovolj časa, da izberete vse, kar vam je všeč.

Ko vaše naročilo vsebuje vse izdelke, ki jih potrebujete, ponovno vnesite nakupovalno košarico in preverite način dostave. Nato preverite način, na katerega želite prejeti naročilo. V vseh državah nudimo dostavo od vrat do vrat (na vaš naslov), vendar obstajajo tudi drugi načini, kako lahko prejmete naše izdelke (na primer tako, da jih prevzamete v partnerski trgovini ali paketomatu). Če se odločite za prevzem naročila pri partnerju ali na paketnem avtomatu, boste imeli možnost izbire naslova partnerja/avtomata. Zadnji korak je izbira načina plačila (gotovina ob dostavi paketa, preko spleta s kartico ali drug razpoložljiv način plačila).

Ko ste pravilno označili vse te možnosti, preverite, ali imate v nakupovalni košarici želene izdelke in količine. Če imate veljaven kupon ali kartico Lash Night, ju ne pozabite aktivirati, da znižate vrednost svojega naročila. Ne pozabite na darila, ki jih ponujamo ob skoraj vsakem naročilu. Ko vrednost vašega naročila pade znotraj enega od vrednostnih pragov, za katere ponujamo darila, vam bo v nakupovalni košarici na voljo gumb »Izberi darilo«.

Naslednji korak je vnos podatkov za dostavo in obračun. Kliknite na gumb "Dostava in obračun". Prišli boste do nove strani, kjer morate izpolniti obrazec, povezan z vašim imenom, naslovom za dostavo, telefonsko številko kurirja in e-poštnim naslovom, ki ga bomo uporabljali za komunikacijo z vami. Pozorno izpolnite polja v obrazcu in oddajte naročilo!

Takoj po oddaji naročila boste samodejno prejeli potrditveno e-pošto in SMS. Oba vsebujeta podatke o vašem naročilu in povezavo za sledenje naročilu. Do njega lahko dostopate kadar koli želite izvedeti status svojega naročila.

Morda vas bo zanimalo tudi:

•  Ali se moram za naročilo registrirati?
•  Ali lahko plačam z gotovino ob dostavi?
•  Zakaj ne morem poslati naročila?
•  Ponovno želim videti seznam vprašanj