Ta razdelek za podporo smo ustvarili, da vam pomagamo dobiti takojšnje odgovore na najpogostejša vprašanja, ki smo jih prejeli v preteklih letih.
Kako lahko izbrišem ali spremenim izdelke v nakupovalnem vozičku?
Poleg vsakega izdelka v nakupovalni košarici boste našli dva rdeča gumba. Prvi, , omogoča izbris izdelka iz nakupovalne košarice, ne glede na število artiklov, dodanih v košarico. Drugi, , vam omogoča, da spremenite količino za ta izdelek. S tem gumbom lahko izdelek tudi izbrišete. Vse kar morate storiti je, da ob količini vnesete številko 0.
Morda vas bo zanimalo tudi:
				•  Kakšen je status mojega naročila?
				•  Kakšni so stroški pošiljanja?
				•  Koliko časa traja, da naročilo prispe?
				•  Kako lahko prekličem naročilo?
				•  Kako lahko spremenim izdelke v naročilu?
				•  Ali dostavljate v druge države?
				•  Ponovno želim videti seznam vprašanj