Ta razdelek za podporo smo ustvarili, da vam pomagamo dobiti takojšnje odgovore na najpogostejša vprašanja, ki smo jih prejeli v preteklih letih.
Kakšen je status mojega naročila?
Da bi lahko našli vaše naročilo, potrebujemo vašo številko naročila. Številka naročila je sestavljena iz 6 mest in jo najdete tako v elektronskem sporočilu s potrditvijo naročila kot v SMS-u, ki ste ga prejeli nekaj minut po oddaji naročila.
Če ne najdete številke svojega naročila, nam v spodnji obrazec napišite nekaj podrobnosti o svojem naročilu. Eden od sodelavcev digitalne službe za stranke bo poskušal prepoznati naročilo in se vam po e-pošti javil z novicami.
Morda vas bo zanimalo tudi:
• Kakšni so stroški pošiljanja?
• Koliko časa traja, da naročilo prispe?
• Kako lahko prekličem naročilo?
• Kako lahko spremenim izdelke v naročilu?
• Ali dostavljate v druge države?
• Kako lahko izbrišem ali spremenim izdelke v nakupovalnem vozičku?
• Ponovno želim videti seznam vprašanj