BREZCARINSKO – Naročila so brez carine in bodo dostavljena neposredno na vaš prag!
Natural Lashes

Podpora za stranke

Ta razdelek za podporo smo ustvarili, da vam pomagamo dobiti takojšnje odgovore na najpogostejša vprašanja, ki smo jih prejeli v preteklih letih.

Kakšen je status mojega naročila?

Da bi lahko našli vaše naročilo, potrebujemo vašo številko naročila. Številka naročila je sestavljena iz 6 mest in jo najdete tako v elektronskem sporočilu s potrditvijo naročila kot v SMS-u, ki ste ga prejeli nekaj minut po oddaji naročila.

Če ne najdete številke svojega naročila, nam v spodnji obrazec napišite nekaj podrobnosti o svojem naročilu. Eden od sodelavcev digitalne službe za stranke bo poskušal prepoznati naročilo in se vam po e-pošti javil z novicami.

Morda vas bo zanimalo tudi:

•  Kakšni so stroški pošiljanja?
•  Koliko časa traja, da naročilo prispe?
•  Kako lahko prekličem naročilo?
•  Kako lahko spremenim izdelke v naročilu?
•  Ali dostavljate v druge države?
•  Kako lahko izbrišem ali spremenim izdelke v nakupovalnem vozičku?
•  Ponovno želim videti seznam vprašanj