BREZCARINSKO – Naročila so brez carine in bodo dostavljena neposredno na vaš prag!
Natural Lashes

Storitev za stranke

Ta razdelek za podporo smo ustvarili, da vam pomagamo dobiti takojšnje odgovore na najpogostejša vprašanja, ki smo jih prejeli v preteklih letih.

Kako lahko obnovim izgubljeni bon/kartico?

Če ste pomotoma izbrisali e-pošto, ki vsebuje vaš kupon, izpolnite spodnji obrazec in nam sporočite številko naročila, e-poštni naslov ali katero koli drugo podrobnost, za katero menite, da bi nam lahko pomagala prepoznati vaš ID stranke. Eden od naših kolegov iz oddelka za digitalne storitve za stranke vam bo odgovoril po e-pošti s seznamom vaših aktivnih bonov.



Morda vas bo zanimalo tudi:

•  Kaj je kupon za popust?
•  Kaj je Lash Night?
•  Kdaj bo naslednji Lash Night?
•  Kaj je karta Lash Night?
•  Kdaj prejmem bon/kartico?
•  Kako aktiviram bon/kartico?
•  Koliko časa velja kupon/kartica?
•  Na katere izdelke velja popust?
•  Želim se odjaviti od e-pošte in SMS-ov
•  Ponovno želim videti seznam vprašanj